subatmasali Oğlumun gözyaşı kanalı tıkalı doktor damla verdi dünden beri sürekli gözlerini kaşıyor hatta kaşımaktan uyuyamıyor en son kundak yapıyorum bazen 5 aylık biri bişey söylesin lütfen
kubra3796 subatmasali benim oğlumda doğduğundan beri var netrina göz damlası kullanıyorum çok sulandıgında ve sürekli gözüne masaj yapıyorum
Sadesoda subatmasali merhaba benim oğlum da aynı merak etmeyin masaj yapın bol bol damla çok etkili geçer inşallah enfeksiyona en iyi damla geliyor
subatmasali Sadesoda aynı damladan mı kullanıyorsunuz internette göz enfeksiyonu falan yazıyor korkuyorum günde kaç kez masaj yapıyorsunuz
kubra3796 subatmasali bizim geçmedi gözü rahatlasın diye yapıyorum ben 1 yaşına gelince göz kanalını açacaklar sondaj ile
subatmasali kubra3796 ne kadar süre kullanmayı düşünüyorsunuz doktor bişey demedi 20 gündür kullanıyorum
kubra3796 subatmasali antibiyotik damlalar 5 günden fazla kullanılmaması gerekiyor diye biliyorum reçetesine bir bakın isterseniz