İki yaşında oğluma tuvalet eğitimi verdim ama büyük çişini görüp korktu ve bende ısrar etmedim daha sonra 30 aylıkken tekrar denedik sipa yaptıktan sonra söylüyor bende ramazandan sonra tekrar deneyeceğim benim gibi 33 aylık bebisi olup hala tuvalet eğitimi tamamlamamış anneler var mı yalnız miyim değil miyim öğrenmek istedim hayırlı geceler herkese 😁🌺