Mukaddes4545 yok kıız minik doğan bebekler daha hızlı büyüyor yetişebilmek için ☺️ ama tabi bizim sürekli gözümüzün önünde olduğundan anlayamıyoruz değişimi ben de çok merak ediyordum kilo aldı mı boyu uzadı mı acaba diye hatta güdük oğlum diye seviyordum hep, kontrole gidip büyüdüğünü görünce artık Selvi boylum diyorum 🥰