begumnur25 sadece kahvaltıda mı yemiyor yoksa genel olarak mı? Gün içinde başka neler tüketiyor? Acaba bazı değerleri mi düşük bu durumda iştahsızlık olabilir. Benim bebeğim 18 aylık , pankek, tost, krep, omlet, haşlanmış yumurta vs. yiyor kısacası kendimize ne yaparsak ona da vermeye çalışıyorum çok geri çevirmiyor ama bir şeyi üst üste yaparsam sıkılıp istemiyor değişik değişik yapmaya çalışıyorum o nedenle. Sıkılmış olabilir mi acaba? Gün içinde beslenmesi nasıl?