Benm 4 yaş 4 aylık kızım var ama ben hamileliğimde ilgili bütün detayları unuttum.
2.bebegi istiyoruz 7 ay önce dış gebelik geçirdim zorlu bı süreçti iğne ile düşmüştü .
Ve test yaptım 3 gündür hergun test yapıyorum ikinci cizgi 3 gün aşırı belliydi kan verdik betam 20 çıktı normal adet olmam gereken gün pazartesi beta 20 çok düşük geldi tekrar dış gebelik mi diye stres oldum başına böyle betası düşük gelip normal yükselen oldu mu ?