Perşembe günü hacamat oldum. Dünden beri cooooook özür dileyerek söylüyorum hem kasıklarım agriyo adet olacakmış gibi hemde su gibi akıntı geliyor koku renk vs yok. normal pet taktım o kadar cok. Doktora gideceğim ama haftasonu aklima takıldı. Sizde de böyle bisey oldu mu. Cook özür diliyorum tekrardan.