Bebeğimin 6.ay aşısını yaptırdıktan sonra akşam vücudunda hareket bozukluğu olmaya başladı istemsiz kafasını sağa sola hareket ettiriyor vücudu istemsiz hareket ediyor maksimum 10 saniye sürüyor bilinç kaybı da yok başına gelen var mı acaba aşının yan etkisi olabilir mi?