Bebeğim 14 aylık. Tek Elinden tuttuğunda gayet güzel yürüyor. Koltuklara tutunarak dengesini falan kuruyor. Kendisi bi şekilde dengede durabiliyor Buzdolabında magnetleriyle oynarken vs. Ama daha tam anlamıyla yürümüyor. Elimizi bırakmıyor. Biz bırakmak farklı tutuş denemek istediğimizde olduğu yerde duruyo ve sinirleniyor. Yada oturuyor. 18 aya kadar bağımsız olarak yürümemesi normal diyorlar amaa bu durum biraz canımı sıkmaya başladı. Yürüme arkadaşı vs var ama kullanmıyor. Sürekli bizimle birlikte yürüyor ve yürümeyide çok seviyor. Sizce ne zaman bapımsızlığını kazanır?? Yada kazanması için neler yapabilirim??