Gamgulce Bebeğim 1 aylık her emmesinden sonra kusuyor neredeyse. Gazını çıkarmaya çalışıyorum. En az yarım saat dik tutuyorum ama yine de kusuyor. Yalnız bırakmaya ya da gece uyurken hep tedirginim. Boğazına kaçar diye tedirginim hep . Ne yapabilirim
Unicorn67 Gamgulce 9ncelille gazını mutlaka çıkarın ve bu aylarda normal reflusu olabilir fışkırır şekilde kusuyorsa doktora danışın ilaç veriyorlar gece de yan yatirin lutf3n ben 3.aya kadar bebeğimi hep yan yatirdim
2tosbikannesi Gamgulce bizim de öyleydi 3 aylık kusması azaldı ama hala devam. Reflü yatağı aldık sığmayıncaya kadar onda yattı. Yüz üstü hiç yatamıyor reflüyü olduğu için rahatsız oluyor
Gamgulce Fulihkn 1 kere fışkırır tarzda kustu sadece. Şimdi yan yatırıyorum ağzının kenarından kesik süt gibi akıyor.
bibibibiskrem Gamgulce 7 aylık olduk hala azda olsa kusuyo tamamen geçmedi neler denedim hicbi faydası yok fışkırır tarzda kusmuyosa doktorlar da onemsemiyo
Fulihkn Gamgulce kaka yapıyosa sorun yok canım. Reflü olabilir çok emiyosada fazla beslenmeden olabilir
elif949494 Gamgulce 6 aya kadar sürekli küstü günlük kaç elbise degistirirdim varya şimdi 6.ay 11 günlük kusmuyor Allah’a şükür