Buseniz_02 8 aylık kızım kulağını deldirmek istiyorum ama korkuyorum da aşı kadar varmı acısı acaba aglamasindan anlasilabilir belki her bebekte bir değil ama ay olarakta uygun mu
BuseveMinigi Buseniz_02 şahsen kızım olsaydı bebekken yapmazdım. Büyüdüğünde kendi isteğiyle yapmasını tercih ederdim ☺️
Minik-1 Buseniz_02 kızım 17 aylık bnde yeni deldirdim çok ağlamadı kremde verdiler bi sıkıntı çıkmadı çok sükğr ama 1 yasını geçtiğinde öneririm 🙏🏻