cgl30 Merhaba, bebeğim 17 aylık ve son 1 haftadır uykuları inanılmaz kötü. Uyutmak için çok uğraşıyorum hem gündüz hem gece. Ve gece sürekli uyanıyor. Çoğu zaman ağlayarak… Dişlerini kontrol ettim herhangi bir şey yok. 17. Ayda bunu yaşayan var mı?
Yavuz01_ cgl30 17 aylik oğlum 1 aydır uyku düzeni bozuk gece 12 den aşağı Uyumuyor erkenden uyandırsam aynı. Öğlen ağlaya ağlaya uyuyor. İnatçı sürekli mızmız ağlıyor. 1 saattir ağlıyordu simdi uyudu
gulyabani cgl30 uyku gerilemesi başlıyor bu aylarda 20 aylık olcak hala düzelmedi maalesef saat gecenin 3 ü uyutcam diye uğraşıyorum 1 den beri
buglemss cgl30 bizde aynı durumdayız yalnız değilsin bir saatlik uykuyla gece on ikiye kadar duruyor ve sabah yedi de ayakta düzelir diye düşünüyorum yani umarım