kivancsincap bu arada da biz de 6 aylıkken olduk ama yanlış sünnet yapıldığı için 7 aylıkken tekrar sünnet oldu yapışık pipi yüzünden ilk olarak .
Sünnet olduktan sonra ateş ve ağrı illa ki oluyor ilk 2 gün bizim ki dikişli oldu normal bezi ile devam ettik bardak falan koymanıza gerek yok dedi doktor sonra dezenfektan verdi onu sıktık sürekli calpol ağrı kesici ateş düşürücü içti günde 2 kez tutma şekline dikkat ettik tam orasına değmeyecek şekilde kucağa aldık vs mama sandalyesi kullanmadık Bi süre yeni başlamıştı zaten dikkat edebileceğiniz şeyleri söylüyorum bebeğin canı ani bir harekette yanar diye dikişler 20 günden düştü ve çok çabuk iyileşiyor yaraları bunu bilin inşallah kolay atlatır diyelim şimdiden olsun da bitsin maşallah 😍🧿
İlk gün özellikle çiş yaparken birazcık bağırdı oda çok normal etini kesip açık yara halinde asit işiyor düşünsenize tabi ki canı acıyacak ama o asit onu pişiriyor ve rahatlatıyor Bi kaç gün sonra