Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var başından beri sütüm yetmiyor mama vermek zorunda kalıyorum bebeğime doğduğundan beri evolvia kullanıyordum ama bebeğim sürekli ıkınıyor çok huzursuz gazını çıkaramıyor 🥺 mamadan olabileceğini düşünüyorum önerebileceğiniz güzel içerikli gaz yapmayacak bir mama var mı ayrıca kaksını da yapmakta zorlanıyor