2.5yaşında hiç yemek yemeden yaşayabilir. Bu son 1aydır daha da kötü 9-10kg falan
Doktorlar ne verse faydası yok
2haftadır gözüm kızıyo artık bağırıyorum
Zaten sürekli seni sevmiyorum git burdan diyip duruyo
Durup dururken bile baba sever sen sevmezsen diyo
Yemek için kızınca çok üzülüyorum ama tutamıyorum kendimi artık mosmor gözaltlsrı açlıktan
Napıcam ben ya
Salıyırum kendi haline 3gün dayanabiliyorm
Sonu yine kızmakla bitiyo
Kızıyorum ama çok kızıyorum ya yok gibi bişey çok fazla zayıf halsiz hareket edemiyo yemedği için hiç bişeye hali yok