Kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük, sadece mamayla besleniyor, 2-3 saatte bir besleniyor gündüzleri, gece 4-5 saati buluyor, 3. Ayında 90 cc içiyordu, doktor 120 ye çıkar demişti, bebeğim hala 90’ı zor içiyor, dinlene dinlene içiyor ve 120 yi çok çok nadir içtiği oldu şimdiye kadar. Yeterli gelmediğini düşünüyorum çünkü aşırı hareketli hemen yakıyor içtiğini. Nasıl artırabilirim, 2-3 saatte çok acıkıyor, açlıktan ağlıyor ama içince zar zor bitiriyor 90’ı. İştahsız bebekler için ne yapılabilir, 4. Ayında artık 150 cc yi görmesi lazımdı ama içmiyor, doyunca diliyle itiyor hemen, almıyor fazlasını