Herkese selam,
Kizlar burada sürekli denk geliyorum herkes cok kolay birbirine ilac veya takviye tavsiye ediyor.
Her bebegin / Cocugun bünyesi ve alerjen grubu ayni degildir.
Sizin bebeginize yarayan veya hekiminizin size verdigi ilac bebeginize iyi gelmis olabilir ama diger bebekte alerji yapabilir döküntü, kusma, ishal veya hizli nabiz gibi sorunlara yol acabilir vebal durumundan önce saglik söz konusu. Lütfen burada birbirinize ilac veya vitamin önermeyin riskli seylere bulasmayin..
Gecenlerde okudum agzim acik kaldi bir tane annenin bebegi kabizlik yasiyor + alerjenmis size doktorunuz ne yazdi buraya yazarsaniz bende alayim yazmisti konu sahibi anne yazmis soran anne de tesekkür etmis ve muhtemelen aldi kullandi, kullanacak ya bebekte farkli sorunlara yol acarsa? Yapmayin tatli arkadaslarim kendi doktoruna sormasini söyleyip konuyu kapatin.
Amacim polemik yaratmak degil sadece uyarmak.