Annelerin gün odası olmadığı için biliyorum çok az insan cevap vermeye tenezzül edecek lakin zorla değil elbette. Cevap verenlerden Allah Razi olsun. Tüm gün bebelerin her hareketi her yaptığı acaba normal mi neden böyle diye kaygılanmaktan gün odasına vakit kalmıyor 😁 arkadaşlar benim oğlum 6 ay 15 günlük ayakları hiç durmuyor sağ ayağını sol ayağına vurmalar sabah uyanıp benim sırtıma vurmalar yere bıraktığımda vakit geçirmesi için yere vurmalar(topuklar morarmış) sallıyorum ayağımda bam güm kasığıma vuruyor
Ve ciddi anlamda havaya zıplıyorum kızlar uyurken dai ayaklarını elleriyle tutup ritim tutuyor. Acaba ayakları mı ağrıyor hayır nedir bu diye kaygılandım çok. Bu normal mi bebeği böyle olan var mı acaba yada daha önce bu durumu yaşamış olan anneler 🙏❤️