GKM şükür yazılı sınavı gectım ama kımse bıze kurs felan demedi kıtabı verdiler. Sınav olunca biz sızı arayacağız dedıler o kadar . Malesef komşum felan yok. Arkadaş olarak da bir kışı tanıştım onunda ıkı çocuğu var. Büyük oğlan benim oğlanı genelde dövuyor aklım hep orda kalır bırakamam . Ama kabul ederlerse arkada durur emlıyet kemerını takarım. Zaten telefonu verınce karışmıyor fazla bana . Yoksa benden çok hevesli . Ben koltuğa oturayım ağlamaya başlıyor mecbur kalkıyorum babasıyla oturup o sürüyor daha doğrusu dıreksıyonu tutuyor 😂