Kızlar eşim çok yoğun çalışıyor sabah uyanınca beş dakika durup hemen gidiyor gece de çok geç saatte geliyor büfe olduğu için. Ailem istanbulda biz ankarada yaşıyoruz ankarada hiç kimsem yok ve çocuğumla her zaman tek başıma ilgilenmek zorundayım ama yetemiyorum çok zorlanıyorum o da sürekli ilgi istiyor doğal olarak. Ona yetememekten ve sürekli yalnız olmaktan çok agresif bağıran sabırsız bir anne oldum çok üzülüyorum🥺🥺🥺🥺