nurkaradirek ahsengunesveannesi rota genelde 6 aya kadar 2dozu da uygulanıyor Menenjit 5 de başlıyo sanırım emin değilim ama
Aslaninannesi26 ahsengunesveannesi rota 3. Ve 5. Ay yapıldı bize. Sanırım evet daha büyük olduğunda yapılmıyor. Menenjit her doktor kendisi takvim belirliyor yaş sınırı yok. Bizim ilk doz 5. Ayda yapıldı
potter34 ahsengunesveannesi rota 3 ve 5. Ayda Menenjit 3 veya 4 ayda baslanabilir 1 yasinda da tek doz olarak olabilir ama ne kadar cok cabuk antikor olursa vucut uretirse o kadar iyi
SetenayCo ahsengunesveannesi Rota aşısı 3.ve 5. aylarda. Menenjit aşılarını doktorunuz planlar. Bizimki 5,8 ve 13. aylarda nimenrix ve bexero ikisi birlikte yapıldı.
ogretmenannee_ ahsengunesveannesi Osman Gönülal var izlemenizi tavsiye ediyorum tüm ebeveyn bebeveynlere YouTube instagram
ahsengunesveannesi Kızlar hepinize teşekkür ederim.🌸 Ben de bi planlama yaptırmam gerekiyor doktoruma.