Arkadaşlar bebeğim 2 aylıkken kabız sorunu başladı şuan 7 aylık hala devam ediyor. Doktorumuz ilaca karşı doğal yollarla cozmemizi istiyor düzeleceğini soyluyor. Ama duzeldigi yok. Zeytin yağı iciriyorum, kayısı kaynatıp blenderden çekip yediriyorum. Hiç bişe fayda etmiyor. Çocuğum çok zorlanıyor bende çok perişan oluyorum. Var mı denediginiz bir yöntem iyi gelen lütfen cevap verin.