Arkadaşlar merhabalar…
Herkesten şimdiden çok özür dilerim biraz özel olacak çünkü.
Bir iki gün önce özel bölgemde ten rengi ve daha koyu renkte et benine denk geldim. Eminim ki daha önce yoktu. Biraz tedirgin oldum açıkçası. İnternetten araştırdığımda et beni ya da siğil olabilir tarzı şeyler yazıyordu. Pazartesi keteme gidip smear testi vereceğim öncesinde size de sormak istedim başına bir durum gelen var mı diye? HPV falan yazıyordu internette kafam karıştı