31+1 de 29 haftaya uyumlu 1100 gram doğum yaptım (hastanede yatıyordum kalp atışı yavaşladığı için doğuma alındım ) sezeryan epidural olmasına rağmen görmeden küveze alındı pazartesi çarşamba cuma 11 ile 12 arası kafalarına göre içeri alıyorlar 10 dakika görüyorduk küvezin içinde maske önlük bone olmadan asla kapıdan içeri almıyorlar en doğru davranışları bence 56 gün kaldık , 34.gun eline dokunmama izin verdiler 40. Gün ten teması 2-3 dakika 50. Gun emzirmeyi denedim 53-54 emzirme denedim tekrar 56. Gün 2000 kg oldu ve bebeğimi eve getirdim çok zor bi süreç 56 gün süt sağdım eve gelince biberon a alıştığı için emmedi, sütüm gitti şuan 3 ay 20 günlük şükürler olsun durumu iyi mama ile devam ediyorum 🙃