uzumyerkenboguluyodum Kızlar selam, yarın sabah 6 aylık bebeğimle seyahate çıkacağız. Fakat ben çok korkuyorum acaba ağlar mı huysuzlanır mı diye yanıma bir kaç oyuncağını aldım ama onlardan bile çabuk sıkılıyor nasıl oyalayabilirim acaba var mı tavsiyesi olan
sifirekran_bolkitap uzumyerkenboguluyodum inişte ve kalkışta emzirin yada biberonla besleyin. Basınçdan etkilenmemesi için😊 onun haricindr benim oğlum çok seviyor. Ordaki kartlara bakıyorız, etrafı keşfediyor. Yandakilere hosteslere birşeyler diyor😀 ilk 6 aylıkken uçmuştuk şimdi 18 aylık
Thebaby5 uzumyerkenboguluyodum Emiyorsa bol bol emzirin bizim de yarın 11 saatlik bir uçuşumuz var ben de onu düşünüyorum.
Melisaumy uzumyerkenboguluyodum rapor vs gerekli oldumu bebeğiniz için bizde 6 aylık uçağa binicez haftaya
ysf52 uzumyerkenboguluyodum ben 4 aylık oğlumla gittim uçak kalkarken ve inerken emzirin veya mama emzik verin tadını çıkarın bence uslu duruyolar
sifirekran_bolkitap ahsengunesveannesi bilet alırken 0 2 yaş diye çıkıyor alıyorlar benim bildiğim. Olumsuz bir durum yok ki bebek için, hamilelikte son haftalarda almıyorlar bi
ysf52 uzumyerkenboguluyodum birde bebek arabaniz olduğunu soyleyin kayıt yapıyorlar uçağın kapısına kadar gidiyorsunuz orda görevliler alıyor inerken de yine uçağın kapısından alıyorsunuz