Kızlar duş aldım sonra çamaşır giydim bi baktım iki üç kaşık su ıslaklığı var dedim ki akıntı heralde çok oluyor bende 2 aydır sonra çamaşırı değiştirdim bi baktım yine böyle yuvarlak su lekesi oldu anında yeni giydiğim çamaşırda ıslandı ikinci gebeliğim olmasına rağmen anlayamıyorum sizce nedir bi gidip görüneyim mi 36+5