Merhabalar hanımlar 🌸 3 aylık oğlum var ve aşısını yaptırdıktan bir kaç hafta sonra boğmaca hastalığı varmış ona yakalandık sizlerde olan varmı nasıl sürecten geçtiniz bugün 13 gün oldu internettw kötü kötü şeyler yazıyo panik olmamak elimde değil lütfen beni bilgilendirirmisinizz ..