Setenay10 Oğlum 1 ay önce 2 aylıkken idrar yolu enf hastanede yattı 1 hafta önce yine aynısı oldu bakteri uremis antiboyik kullandık tam geçti dedik ertesi gün yine ateşlendi crp 19 çıktı ve idrarı temiz delirecegim cidden. Ateşi 38 38.5 gördü ilk gün 8 saatte bir 6 saatte 1 hemen düştü şimdi 4 saate düştü süre ve 2 saatte anca 37 36.9 Lara düştü doktor da 6. Hastalık olabilir vs demiş daha döküntü çıkarmadı takip edin dedi. Ama çok korkuyorum bir çocuk durup dururken neden yine hemen ateslenir sebebi yok grip belirtileri yok okusuruk kusma boğaz agirisu vsvs hiç biri yok ama ateşlenihor cidden çok üzülüyorum menenjit mi diye korkuyorum durup dururken crp 19 çıktı ve ateslenmesine nolur yardımcı olun çok üzülüyorum
Durusmom23 Setenay10 hiç bilgim yok ama çok geçmiş olsun. Gönlünüzü ferah tutun, iyi düşünün kötüyü çağırmayın 🙏🏻
SetenayCo Setenay10 Üstte kalsın, çok geçmiş olsun sevgili anne. Ama menenjitte ateş, kusma, ışık hassasiyeti, huzursuzluk, uyku hali ya da uykusuzluk gibi çok belirgin belirtiler var. Bebeğiniz menenjit aşılarını oldu mu?
endoplazmikretikulumiste Setenay10 idrar enfeksiyonu İçin derhal sünnet yaptırın 2 sene koruyor rahat eder kafanız , bu sebepsiz ateşlenme çok sık duyuyorum oğlumda da oldu Merak etme oluyor nedense geçmiş olsun
demetsina Setenay10 6. Hastalık olabilir bence de ateşini kontrol altında tutun benim kızımda olmuştu bir sürü tahlil yapıldı temiz sadece yüksek ateş vardı 5. Gün aniden ateş düşüp çocuğun bütün vücudunda döküntü oldu sonra da geçti
Setenay10 SetenayCo hayır daha yeni 3 aylık olacak o dedikleriniz yok ateşi düşünce çok keyfli sadece ateş var, kusma da gegirirken kusuyor mamadan sonra her zaman ki gibi
SetenayCo Setenay10 O zaman hiç korkmayın. Menenjit çok belirgin semptomlar gösterir. Enfeksiyondan dolayı crp yüksek çıkmıştır. Bu seneki salgında kızımın ateşini antibiyotiğe ve ateş düşürücülere rağmen 4 5 gün düşüremedik.
Setenay10 endoplazmikretikulumiste pazartesi olacaktı ama nerden çıktı bu anlamadım bir de antibiyotik kullanırken oldu
Peeri Setenay10 bizde 3 gün ateş oldu sonrasında döküntü başlayınca 6. Hastalık olduğunu öğrendik ama doktora gitmedik ateş 38.5 geçmemişti. Crp hakkında birşey diyemiyorum. burun tıkanıklığı oldu sadece öyle çok akmadı ama tıkanma oldu.