Kızlar bebeğim bir ay oldu gündüzleri meme tutmuyor zorla tutturuyorum ne yapsam tutar sağlık ocağında ki ebemizi kilosunun yetersiz olduğunu bir ay mama kullanmami söyledi benim de sütüm çok fazla mama vermek istemiyorum bir ay sonra duruma göre ek gıdaya başlayacağını söyledi ne yapsam bilemedim mama versem mi ya da sütümü biberona sağıp versem olur mu acaba tavsiyelerinizi ihtiyacım var…