roenna1 1 ayda 990 gram almış, 2 saatte bir 90 cc mama veriyorum ve yarım saatte bir memedeyiz. Sadece karnı açken ağlıyor ve doyurunca susuyor. Reflüsü de var kusması çok fazla o yüzden doymuyor diye düşünüyorum
Berko roenna1 benim bebeğimde her ay 1 kg alıyordu doktor anne sütü olduğu için bişey demiyorum ama mama olsaydı biraz azalt derdim demişti anne sütü kilosu kolay gidiyormuş ama mama ileride obezite yapar demişti
yaseminkarabulut roenna1 benim kızımda 20 günlük 2.500 kilo doğdu sonra 2450 ye düştü 15 günde 3 kilo oldu bence kilosu normal
livanurvealpinannesi61 Berko iyi de zaten mama da alsa ayda ayda 1 kilo çok değil ki. Benim kızım mama da içiyordu ayda 1000 1200 gr alıyordu doktor mamayı kes yada azalt demedi hiç. Sadece mama ile 1 kilo fazla değil normaldir
Annesi23 roenna1 çok yediği için kusuyo olabilir mi? Hem emip hem iki saatte bı bu kadar mamayı nasıl içiyoki ?
roenna1 Beril17 farkındayım çok yediğinin ama vermediğim zaman çok ağlıyor verince rahatlayıp uyuyor karnının açlığı tek problemi gibi düşünüyorum o zaman da
Beril17 roenna1 bende hem meme hem mama veriyorum günde 3 kere mama veriyorum sabah akşam ve gece 60 cc bana çok fazla geldi hem meme hem mama verip 2 saate bir mama vermenz
fizikcianne roenna1 1 aylık 90 cc mi? Aşırı fazla. Suanda bebeğim 3 buçuk aylık 3 saatte 90 cc yiyor. 1 aylıkken 60 cc yiyordu bebeğim
bozlarr42 roenna1 kg su iyiyse kusmasında sorun yok benimde öyle emer emer kusardı maflor kullandım doktoruna bi danış kullan istersen canım
Berko livanurvealpinannesi61 2 farklı doktora gittim ikiside maşallah kilo alması çok iyi fazla alıyor dedi normalde 500 600 gr alması gerekiyor bu aylarda dedi iki farklı doktorlarda ama siz daha iyi biliyorsanız bilemem 😂 ben doktorların bana söylediğini söylüyorum zaten persel tablosu da yaparsanız görürsünüz
mzzz 1 kilo 300 almıştım benim bebeğim sadece anne sütü içiyor yani aldığı kilo normal ilk 3 ay zaten hızlı kilo aliyorlar sonra azaliyor
livanurvealpinannesi61 Berko ilk 6 ay en az 500 gr en fazla 2000 gr alır bebekler bana da çocuk doktoru bu şekilde söyledi kızım 6 cı aya kadar 1200 gr civarı aldı mama içiyordu doktorlar normal almış dedi mama içiyor diye ayda 1 kilo alınca fazla olmuyor ki mama içen Çocuk ayda 1 kilo alamaz diye birşey yokki yani.
Berko livanurvealpinannesi61 bu zamana kadar ben doktorlardan şunu anladım hepsi hep farklı konuşuyor biri kızamık aşısını 9 ayda yaptırmayın der biri yaptırın der şimdi de kiloda aynı biri fazla der biri normal
mavilibulutlar roenna1 bence bebeğiniz fazlasıyla doyuyor inanın ağlaması midesinin rahatsızlığından ve gazından olabilir. Gaz damlası kullanıyor musunuz veya masaj yapıyor musunuz ya da bisiklet sürme hareketi var bilirsiniz onu yaptırırsanız rahatlar. Biz anneler her ağladığında açlıktan zannediyoruz ama değil
livanurvealpinannesi61 Berko ben hangi doktora gittiysem 500 gr ve üzeri normal kabul edilir demişti bana. Kızamık aşısı da 2 doza çıktı bize de 2 doz yapıldı hemşire 2 doz demişti