Merhaba öncelikle düzenli olarak 2 ayda 1 iç dış parazit yapılıyor bebeğiiniz varsa bu aşılar çok önemli, 2. Si yıllık lösemi, kuduz, karma aşıları var bunlar yıllık yapılıyor, 3. Sü 6 ayını doldurduğunda oturduğunuz ilin, ilçenin tarım hayvancılık veterinerliğinde çip taktırıyorsunuz ve sizin üzerinize kayıtlı oluyor, 4. Sü asla kısıtlanayın evin içinde çocuklarınız nasılsa oda öyle özgür gezmeli evde yoksa hırçın oluyorlar ( komşumun kedisinden biliyorum saldırgandı) hayırlı olsun sizin için benimde 4 yaşında oğlum var adı duman ve gerçekten çocuklarıma çok şey katıyor👍