bettug bizde de mukuslu kaka var sadece. kan hiç görmedim, gaz sancıları çok oluyor haliyle huzursuzluk da oluyor. doktorumuz hafif düzeyde alerjisi var süt ve süt ürünü tüketmeyelim dedi. 2 haftadır diyetteyim, mukuslu kaka devam ediyor. gaz sancıları da aynı. hiperlaktasyonum da var o da mukuslu kaka sebebiymiş. arada bir küçük döküntü oluyordu ama hemen geçiyordu. bilemedim ben de