Herkese selammlar, bugün tombik dönerim 5.ayını doldurdu teyzeleri☺️ onda fark ettiğim gelişmeler şöyle; elinden oyuncagını aldıgımda kızıp agşayıp tekrar oyuncagını istiyor hatta hosuna giden ne varsa elinden düşsün alınsın aglıyor, bir de ben yanına gidene kadar asla susmuyo gözünden yaşlar geliyor. Ben aglmasına kafa olarak dayanamadıgım için hemen alıp susturuyordum şimdide o susmuyor yani ,sonra sadece henüz yana tam anlamıyla dönemiyor, yüzüstü biraz daha iyi ama ondada bi 10-15 dakika içinde ağlıyor, başka kendi kendine aaa ooo eee ay ay sesleri cıkarıyor arada çığlık atıyo emziğini esnerken agzında tutuyor düşmesin diye 😂 sonra emzikle baya baya oynayıp tekrar emiyo ,sizin keşifleriniz neler merak edıyorum 🤓