Melekannem Diğer kanlarım normal crp 4.9 sed 34 çıktı sizce nedeni nedir nete bakınca moralim bozuldu doktor bisey demedi ağustos 2023 ayında 11 çıkmış yeni yükselmiş galiba
petitonunannesii Melekannem bir iltihap olduğunu gösterir.Herhangi bir enfeksiyon geciriyormusnuz idrar yolu felan olabilrj.
Melekannem petitonunannesii bildiğim bi enfeksiyon geçirmedim 3 ay önce grip olmuştum ve boğaz ağrım geçmiyor ondan dolayı gitmiştim dahiliye için kemik ağrısı ve boğaz ağrısı var geçmeyen
Melekannem petitonunannesii bildiğim bi enfeksiyon geçirmedim 3 ay önce grip olmuştum ve boğaz ağrım geçmiyor ondan dolayı gitmiştim dahiliye için kemik ağrısı ve boğaz ağrısı var geçmeyen Deniz_kvk Deniz_kvk sizde kaç çıkmış acaba çok geçmiş olsun
Deniz_kvk Bende de biraz yuksek cikmis. Doktor bir yigin soru sordu. Tekrar ayrintili test istedi. İdrar tahlili de istedi. İdrarda enfeksiyon var. Yarin sonuc gosterecegim. Siz ne sikayetle gittiniz
Deniz_kvk Melekannem bende 23 cikti. Romatizmal olabilir. Doktor yuksek ciktifini gorunce kemik agrin var mi diye sordu bana. Ama yok. Sizinki muhtemelen romatizma falan.
Melekannem Deniz_kvk peki sizde ekstra ne testi istediler hangi bölüme gitmiştiniz evet ramotolojiye git dedi ama internette daha kötü şeyler yazıyor korktum açıkçası benim 34 çıkmış sizde çok hafif yüksek çok değil geçmiş olsun inşallah temiz çıkar 🌸
Deniz_kvk Melekannem internette ne yaziyor. Ben kabizlik sikayetiyle gittim. İnsallah temiz cikar sonuclarimiz
Melekannem Deniz_kvk bazı kanser türlerinde de yükselirmiş enfeksiyon da da yükselirmiş ama sizinkisi çok yüksek değil bence
Deniz_kvk Melekannem kanserden suphelenilmesi icin 100 uzerine cikmasi gerekir. Sizinde yuksek degil, muhtemelen romatizmal bir iltihaplanma