lawyer35 Kizlar Gazlı çok ağlayan bebeklerin 3.aydan sonra düzelip sakinlestigi uyku duzenlenlerinin oluştuğu söylentisi doğru mu?
miracveannesii lawyer35 şahsen kendi oğlum aglamzdi kolay kolay gaz sancısı olunca biraz ağlardı o zamandabir şekilde idare ediyordum ama arkadaşımın çocuğuyla aramaizda 1 ay var benimki şuan tam 5 ay 10 günlük onun de 6 .5 aylık falan iste onunki kolikti sürekli ağlıyor uyumuyordu gün içinde uyusada çok kısa uyuyordu en son kız kolik olduğunu duusndu bencede öyleydi neyse şuan hala öyle değil en azından ağlaması ama uykusu aynı malesf zaten 4 aydan sonra uyku gerilemesi oluyor ben şuan onu yasiykrum gevekeri 1 2 kez kalkardı oğlum şuan saat başı kalkıyor sağolsun bazen 2 saatte bir falan yani 3 aydan sonra gazı konusunnda biraz rahatlarsın sadece ama uyku için aynısını soyleyemicem zaten hareketleniyorlar büyüdükçe etrafı izlemek keşfetmek istiyorlar o yzuden uyku süreleri kısalıyor yani bu şekilde
1ciftyesilgozzz Bizde ilk 2 buçuk ay koliktik. 3. Aya girdiğinden beri birden kesildi gaz sancıları rabbime çok şükür. Genelde geçiyor ama geçmeyen de var malesef . Uyku da öyle 3. Ayda gece gündüz farkındalığı yaratırsanız düzene giriyor
sumeyyeilhan 3.5 Ay sürdü bizim 3.5 Ay kucakta gezdirdim sürekli ağladı 5 .aya kadar iyiydi şimdi 6 aylık yine hayla kucak istiyor. Çok alisti kucağa maalesef kolik zamanlardan kaldı bu alışkanlık
minikveannesii lawyer35 3 ay 14 günlüğüz son 10 gündür bebeğim gitti başka bibbebek geldi mızmız huzursuz uykuya dalmakda zoroanyor uyumaz umarm sizde olmaz
Bebikoluhayatim Kızlar Gaz sorununa karşı neler yaptınız ne çözüm buldunuz 17 günlük bebeğim gaz sancıları başladı masaj yapıyorum hafifler gibi oluyor ama tam geçmiyor
kanalize lawyer35 ilk üç ayımız çok sancılıydı geçer geçer dediler gazımız şimdi kolay çıkıyor ama mızmızlığı devam ediyor ve sürekli kucak istiyor sallamadan bırakınca uyanıyor yapışık dolaşıyoruz sancısı geçti ama huysuzluğu aynı bebişimin
busehavva lawyer35 tam tersine bizimki delirdi😀şuan 3 ay 26 günlük, sanırsam 4.at atağına erken girdj uykuya zor dalıor sürekli kucakta olmak istiyorm, sürekli çığlık atıyor kendi kendine bağırıyor başım ağrıdı artk😄😄
sgs lawyer35 bebekten bebeğe değişir ama, evet biraz da olsun rahatlıyor. benim bebemde 3 ay kolikti 3.ayin sonunda yavaş yavaş kesildi
yaseminkarabulut lawyer35 değil bence 3 yaşında kızım gazlı bebekti daha bu sene uykusu düzene girdi çok zor yani