cigdemalis benim de bebeklerim kuvözde kaldı o kadar zor bir süreçti ki anlatamam hem kendime hem eşime eziyet ettim çok şükür demek yerine sevinmek yerine ağladım ama Şuan o kadar pişmanım ki keşke o anın tadını çıkarsaydım anne olmuştum bebeğime biraz geç kavuşacaktım ama anneydim size tavsiyem tadını çıkarın dinlenin uyuyun bebeğinizi daha güçlü karşılayın…bu arada hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🙏