Kızlar merhaba yakın bir ablam için soruyorum kızını önümüzde ki dönemde kreşe yazdıracak okul arayışındalar evlerinin yakınında hür anaokulu varmış ama haklarında hicbir bilgi bulamamislar iyi bir okula benziyor ama reklam bile görmedim diyor hiç duydunuz mu çocuğunu gönderen var mı nasıl bir okul