[silindi] Başlığı yanlış yazmışım beynimde olacaktı 4 ay önce doğum yaptım. 1 ay önce falan özellikle akşamları uykuya dalma esnasında 20 saniyelik bir şey oluyor beynim uyuşuyor kıpırdayamıyorum gözlerimi açamıyorum ama kendimle konuşabiliyorum içimden neyse 15-20 gündür yoktu şimdi tekrar olmaya başladı dün gece uykuya tam dalana kadar 4-5 kere oldu bu nedir acaba benim gibi olan var mı birileri beni aydınlatsın korkuyorum:/
Mommyhann [silindi] bu durumu evleenmeden önce bende yaşamıştım. Hatta 1 ay kadar böyleydi kıpırdayamıyorfum konuşamıyordum kitleniyordum ama etrafı görebiliyordum ve öyle bi kasılıyordumki hareket edemediğim için ve dua ettim sürekli oan bi ayağımı bi ayağımın üstüne koymayı bıraktım hep ayrık yatıyorum cünkü ne zaman öyle yatsam böyle durumu yaşadıgımı farkettim biyerde okumustum vücut kendini oan kitliyomuş. Çok gecmiş olsun. Yatmadan önce yatarken dua okuyun hep oan olursa yine öyle okuyun. Korunma duası okuyun ayetel kürsi okuyun. Yinede doktora görünün tabi ama bende yaşayınca böyle anlatmak istedim
[silindi] Bir şey geliyor anlık beynim uyuşuyor böyle çok çok garip bir durum tarif bile edemiyorum ama sadece uykuya dalma esnasında oluyor
[silindi] Gün içinde olmuyor hareket halinde iken olmuyor sadece yattığım zaman tam uykuya dalma durumu oluyor ya o esnada oluyor çok korkutucu
[silindi] [silindi] yok bir şey görmüyorum yani karabasan olsa anlarım ve sürekli oluyor kırıntıya basmiyorum evim üstüm temiz :/
huzurluaycicek Belki çok yorgun ve uykusuz kaldiginiz icin olmuştur, benim de bazen beynim de bir ağırlık oluşuyor ya da beyin sisi de olabilir, isterseniz norologa gidin test falan yaparlar
[silindi] huzurluaycicek nörolojiye gitmekten de korkuyorum o makineye asla giremem panik atagim var ne yapacağım elim kolum bağlandı aklıma bir sürü şey geliyor acaba epilepsi mi diyeceğim o kadar basit bir şey değil sanırım sonra tümör mü var diyorum su mu topladı diyorum hep en kötüyü düşünüyorum
[silindi] [silindi] karabasanda herzaman birsey gorulmezki ve evin temizligi kırıntıylada alakasi yoktur cok yorgun oldugunuz icin uykuya dalma sirasinda bu tarz seyler yasiyorsunuzdur bence korkmayin bol bol dua okuyun
Hayat76 [silindi] panik atak aksiyete varsa piskolojik bunu kendine yapıyor olabilirsin. Panik atak ilerlemiş olabilir ben neyi çok düşünürsem vücudum onu geçiriyor
huzurluaycicek [silindi] sicak bir düş alın rahatlayın sevdiğiniz bir diziyi ya da komik bir şeyler izleyin rahatlayın ya da eşiniz masaj yapsın uyutsun sizi falan
[silindi] huzurluaycicek denerim tabiki ama bunun sebebi ne olabilir sizce aklıma hep en kötüsü geliyor yoksa tümör mü var yoksa su mu topladı ya da epilepsi mi oldum yani bunlar öyle basit şeyler değil ama huyum böyle hep en en en kötüsü
[silindi] Hayat76 psikolokdan randevu aldım acaba teşhisi o koyabilir mi son 1 senede çok üzücü olaylar yaşadım acaba vücudum ona mı tepki veriyor