Merhaba kızlar 3 aylik bebeğim var 20 gündür kakasını yapamıyor ara ara hastaneye götürüyorum karin filmi çekiyorlar lavman yapıp gönderiyorlar karni yumuşak diyorlar ama 20 gün boyunca bebegin kaka yapmaması normal mi sadece anne sütü haftada 1 kez ya da 2 kez mama veriyorum 30ml kadar niye geçmiyor nasıl geçer yardımmmmm