yenianne01 Bebekli72 ben ısıtmıyorum direk muhallebelerine meyve yada sebze pürelerine koyuyorum kamız olmasın diye…Öksürdüğünde sadece zeytinyağı ile pekmezi ısıtıp veriyorum ılıyınca
Bebekli72 Uykusuzhergeceeee kabız olmaması için demir ilacı kullanıyor o yüzden buzdolabında muhafaza ediyorum dışarda kullanayım mı bilmiyorum acemıyım
Asumanttt Bebekli72 hakiki zeytinyağı ise buzdolabına koyduğunuzda donar. Donmus bi şekilde de kullanmanız bu sefer zor olur
Canda Bebekli72 zeytinyağını oda sıcaklığında muhafaza edebilirsiniz bozulmaz bebişinize verirken herhangi bir şey yapmanıza gerek olmadan bir çay kaşığı kadar ekleyip verebilirsiniz