papatsym_ Normal canım, benim bebeğimde sarılık olmadı ama ilk günler baygın gibi uyuyordu, ayağına vur altını aç hiç etki etmiyordu, kaç defa nefes alıyor mu diye kontrol ettim, geçecek merak etme, şimdi uyanmasını istiyorsun sonrasında keşke uyusa diyeceksin :))