nuroner Merhabalar bebeğinde alerji olup refakat izni alan var mı acaba? Özel sektörde de oluyor mu yoksa sadece kamuda mı geçerli ?
Rozalinda Ben kamuda calisiyorum refakat izni aldim. Ama yonetmelikte uzun sureli hastaligi olan ve tedavi edilmedigi taktirde sakat kalma veya ölüm tehlikesi olan hastaliklara verilecegi yaziyordu.
nuroner Rozalinda anladım alerjik bebekler için hayati risk taşıyor dite alınıyor ancak özel sektörde oluyor mu onu öğrenmek istiyorum