Şu an kızım 4 aylık oldu 2 ay önce aşı olduğunda hemşire iz olmayabikir demişti. Bizde de iz olmayınca sıkıntı yapmadım ama az önce fark ettim üstünü değiştirirken elim değdi ve aşı yerinde nohut tanesi kadar şişlık içten normal bi şey mi bu yoksa doktora götürmeli miyim