

kızlar çalışan varsa şu oyuncağın fiyatını öğrenebilir miyim acele bir şekilde alıp çıktım faturaya müsait olunca bakayım dedim 400 lira ama eminim hani 200 küsürdü 270 miydi neydi şu an uzaktayım gidemiyorum da emin olmadan gitmekte istemiyorum sitesinde de bulamadım oyuncağı