Kızlar bugün 5. Ay kontrolümüz vardı. Doktorumuz 2 hafta sonra ek gıdaya geçeceğimi söyledi. Liste verdi ses kaydı attı her şeyi anlatmış bütün süreci . Yani içim içime sığmıyor aşırı heyecanlıyım süreçle ilgili . Bebeğim sevecek mi nasıl olacak acaba diye 😇 karne alacak çocuklar gibiyim 2 hafta sonrasını bekliyorum . Sizler geçtiniz mi ek gıdaya ? Doktorunuz ne zaman geçeceğinizi söyledi ?