mrymblt Leğene sıcak su yaptım lekeli olanları bastım suya beyaz sabunla çitileye çitileye yıkadım oh mis ne dert kaldı ne tasa 😅 Valla kaka lekeleri hep geçti hem de bekletmiştim birkaç gün üşengeçlikten bir de bebeğim bir aylık daha yakamdan ayrılmıyor ☹️ Şimdi de makinede yıkayacağım Siveno ile sonra ekstra bir durulama kuruyunca da muhakkak ütülenecek 👌🏻