Merhaba alerjik bebek anneleri
Kızım 5 aylık, 2. Ayından beri süt alerjisi var ve hemen diyete girmiştim çocuk doktoru ile, diyetteysen bi süre sonra vücudu kızardı egzama sardı sırt ve karnını , doktor yumurtayı da kestirdi , 2,5 aydır da yumurta da tüketmiyorum. Fakat bu süre zarfında hala egzamaları devam ediyor sürekli tekrar ediyor. Alerji doktoruna gittik egzama için kortizonlu krem verdi ve diyet açmamı söyledi 4,5 aylık olunca da ek gıdaya geçmemi söylemişti. Falar egzamaları tekrar ettiği için diyeti açamadım ve ek gıdaya da başlayamadım. Alerji yoktur ile iletişim sorunu yaşayınca araştırma hastanesi alerji doktoruna gittik. Oda kortizonlu krem verdi egzama geçince diyeti açmamı söyledi. Fakat kortizonlu krem (Advantan) sürünce geçiyor ardından tekrar çıkıyor egzama. Bı sebepten yani egzamalı tekrar çıktığı için diyet yine açamadım. Şuan 5 aylık bebeğim, hala egzamalı var ve artık kortizonlu kremi kullanmak istemiyorum. Egzamaları geçmiyor çıldıracağım.. ek gıdaya geçmek istiyorum ama egzamaları olduğu için vereceğim yiyecek alerji yaparsa anlamayacağım vücudu zaten kızarık olduğu için. Ama ek gıdaya da başlamam gerekiyor çünkü alerjik bebekler 4,5 aylıkken zaten ek gıda ile tanışmaları gerekiyor. doktora bu şekilde anlattım fakat geri dönüş alamadım wp üzerinden. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Egzamadan kurtulamıyorum diyet açamadıyorım ek gıdaya geçemiyorum… ramazan geliyor ne yiyeceğimi bilmiyorum zayıfladım , güçsüzleştim zorlanıyorum … tecrübeli ve bu yoldan geçmiş anneler egzamalara nasıl çare buldunuz?? Bana bi yardım edin ya…