mervemetin34 Merhaba güzel anneler bebeğim sürekli emiyor uyuya kalıyor diyorum tamam doydu alıyorum sonra tekrar mama için ağlıyor sütüm yeterli gelmiyor mu diye düşünüyorum ama öyle olsa ağzından yana doğru süt akıyor bugün bebeğim tam 1 aylık
incizeynep mervemetin34 Size ihtiyacı olduğu için sürekli göğsünüzde kalmak istediği için emiyor ve gazı da olabilir o yüzden de emmek isteyebilir ben bi keresinde 6 saat emzirdiğimi biliyorum tam uyudu diyorum koyuyorum geri uyanıp ağlıyor öyle öyle 6 saat emzirmiştim. Eğer kilo alımı iyiyse ve bez değişiminiz yeterli sayıda ise doyuyordur eğer sütünüz yeterli ise mama vermenizi tavsiye etmem
AnVN mervemetin34 gazını çıkartıyor musunuz alt ve üstten çıkıyorsa karnı doyduğuna eminsen bebeğin sadece seni istiyor olabilir