elifalina Kızlar 3 gün önce doğum yaptım doğumdan beri büyük tuvalete çıkamıyorum dulcosoft içtim 2 kapak ama bu seferde bebeğime çok sancı yaptı onu ishal yaptı içmek istemiyorum şurubu kendim için ne yapabilirim yardımcı olur musunuz lütfen
minikveannesii elifalina canım mümkünse ekmek falan yeme hep böyle sıvı besinler tüket meyve suyu falan çok iç kuru kayısı ben de işe yaramıştı Bir de activya bende çok işe yaramıştım muhakkak almalısın dolabında bulunsun
ebrarasil elifalina evinizde klozet varsa onu kullanın ayağınızın altına sıcak su koyun biraz deneyin bekleyin birde wc gitmeden önce zeytinyağı içerseniz bir iki kaşık kolaylaştırır
mrymblt Doktoruna sor istersen ama duphalac şurubu var çok iyi gelir birde hergun iki tane kuru kayısı ye çok rahat olursun bende aynısı oldu cnm dediğimi yap böyle kabız devam ederse makat yırtığı felan olur geçmiş olsun