asyamasyam5 3 ay 24 günlük bebeğim zaten huysuz bi bebek ama şu an ekstra huysuz sevdiği oyuncaklarına bile susmuyor sürekli ağlıyor memenin birini emmek istemiyor gündüz zaten yokta gece uykusu da bozuldu sabaha kadar yüz defa uyanıyor atak mı bu acaba
SerraD-1823 asyamasyam5 olabilir. Bazı bebekler de atak haftası 2 hafta önce veya 2 hafta sonra görülebiliyor. Doğum haftası önemli. Gaz sancısı vs yoksa eğer
aysegul_my asyamasyam5 benimkide 3 ay 24 günlük bizimkide miz miz herseyden cabuk sıkilıyo surekli uyumak istiyo uyutuyorum cabuk uyanıyo mamasını içmek istemiyo asılı oyuncalarıyla oynamayi oyalanmayi severdi onu bile sevmiyo nasıl oyalayıp durdurucam die araştiriyorum bende sürekli piyanolu oyun halisimi alsamki diyorum hem dönmeye calisir diorum eller sürekli ağizda sinirle ellerini yiyo hep
SerraD-1823 asyamasyam5 bizde aynı şekilde şuan kucağımda uyuyor mesela. Gece gündüz böyleyiz koyduğum an uyanıyor çok garip şekilde. Tamam daldı uyanmaz dediğim anda yatağına koyar koymaz gözler açılıyor ıkınma başlıyor. Kolik bir bebek. Ne kadar gazını çıkarsam da bitmiyor nasıl bir şey anlamadım
asyamasyam5 SerraD-1823 SerraD-1823 hamak aldım bende belki sallanarak uyumak hoşuna gider diye bebekler genelde seviyormuş herkes övüyordu onu da sevmedi bizim cadı napıcam böyle bilmiyorum
asyamasyam5 aysegul_my bizde aynıyız sürekli ellerini emiyor zaten zorla emziriyorum bi de kusturuyo kendini elleriyle oynarken