Kızım 11 aylık bir ortama girince sürekli beni istiyor Ya kucak yada ben onunla oynayayım istiyor. İnsanları çok yabancılıyor kalabalık sevmiyor bende çevremizde sürekli gördüğümüz kişiler her hafta neredeyse görüşüyoruz çocukları falanda var onlarla kaynaşsın oynasın istiyorum ne yapacağım bilmiyorum. Siz ne önerirsiniz yada var mı çocuğu bu şekilde olan neler yapıyorsunuz? Lütfen fikir verin bu durum çok yorucu olmaya başladı 😔